در جلسه ستاد ثبت نام استان از شروع ثبت نام پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی در اول خرداد، پایه هفتم، اول تیر و پایه دهم پس از صدور نمون برگ تحصیلی خبر داده شد.

شروع ثبت نام پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی، اول خرداد، پایه هفتم، اول تیر و پایه دهم پس از صدور نمون برگ تحصیلی می باشد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، پیش از ظهر سه شنبه 30 اردیبهشت 99 جلسه ستاد ثبت نام استان در سالن ویدئوکنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

 در این جلسه سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی و دبیر ستاد ثبت نام استان،  ضمن اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم واهتمام کافی به منظور انجام ثبت نام دانش آموزان در فضایی امن وآرام ، بر بهره مندی از ظرفیت بخش های مختلف درون سازمانی و برون سازمانی ( حسب ضرورت)، تأکید کرد وافزود: با توجه به شرایط موجود، باید بکوشیم شرایط و تمهیدات لازم برای ثبت نام دانش آموزان آماده سازی و مهیا گردد.

 دبیر ستاد ثبت نام گفت: شروع ثبت نام پیش دبستانی و پایه اول ابتدایی، اول خرداد، پایه هفتم، اول تیر و پایه دهم، پس از صدور نمون برگ تحصیلی می باشد.

وی ادامه داد : به منظور پیشگیری از ازدحام خانواده ها و دانش آموزان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

وی در پایان گفت: تشکیل تیم نظارت بر فرآیند ثبت نام توسط حوزه ارزیابی عملکرد، هماهنگی با ستاد کرونا و اداره کل بهداشت استان، ایجاد زمینه لازم در خصوص طراحی و اجرای پروتکل های بهداشتی در هنگام ثبت نام توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت  به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده های آنان، شناسایی و استفاده از ظرفیت های نرم افزار شاد، برای اطلاع رسانی به اولیاء از مصوبات این جلسه بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار