صالح قندهاری،فعال فرهنگی استان گلستان و مبلغ دینی شهرستان بندر گز:

مردم آن زمان تقوای امام خمینی (ره) را به چشم خود دیدند. دریافتند که حرف ایشان با عملشان یکی است. بر عکس گروهی از سیاست مداران امروز که حرف و عملشان یکی نیست.

گروهی حرف و عملشان یکی نیست/ به درک که روابطمان با فرانسه خراب می شود

صالح قندهاری،فعال فرهنگی استان گلستان و مبلغ دینی شهرستان بندر گز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، اتحاد بین مردم و مرجع تقیلدشان در سال های منتهی به پیروزی انقلاب را یکی از رموز پیروزی آن ها بر کفر و استکبار دانست و افزود:  امام خمینی (ره)، جایگاه ولایت فقیه را به مردم شناساند و مردم نیز دریافتند که آن ها و ولایت فقیه باید پشت یکدیگر باشند. مردم آن زمان تقوای امام خمینی (ره) را به چشم خود دیدند. دریافتند که حرف ایشان با عملشان یکی است. بر عکس گروهی از سیاست مداران امروز که حرف و عملشان یکی نیست. همه مردم می دانند که حرف و عمل امام خامنه ای نیز یکی است و راه وی راه امام راحل (ره) است. برای همین است که پشتیبان ولایت هستند. اگرغیر از این بود، مردم از صحنه کناره گیری می کردند!

ffffff

قندهاری سکوت در برابر توهین به پیامبر اسلام (ص) را غیر منطقی دانست و افزود: اگر در زمان امام (ره) چنین توهینی به پیامبر میشد، بدون شک ایشان سکوت نمی کردند. برخورد قاطع و سختی انجام میدادند. همین گونه که مقام معظم رهبری از ساحت پیامبر (ص) دفاع کردند. اما دفاع مسئولین کشورمان مناسب نبود. سکوت در برابر توهین های یک کشور، برای به هم خوردن روابط بین المللی اصلا قانع کننده نیست. به درک که روابطمان به هم می خورد!  ما باید به مقدساتمان ایمان داشته باشیم. مسئولین ببینند که مردم چه حرکتی انجام  می دهند.  ببنند که همه از این موضوع ناراحتند.  اگر کسی به یکی از بزرگان و کشیشانشان توهین کند، بی شک وی را اعدام می کنند. به کسی توهین شد که پیامبر خاتم (ص) است. حتی کسانی که دین هم ندارند و ایشان را شناختند، به ایشان احترام می گذارند. مسئولین کشور ما هم باید این گونه باشند. نباید مثل یک کافر  بی تفاوت باشند. باید قاطعانه و با اتحاد از دین و پیامبر خود دفاع کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار