بازگشایی مراکز ورزشی شهرداری گرگان، آغاز به‌کار ۶ محیط‌بانی شبانه‌روزی در گلستان و راه‌اندازی هنرستان علوم دریایی در بندرترکمن از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

ایجاد هنرستان علوم دریایی در بندرترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان گرگان گفت: برای جلوگیری از بروز تخلف در حوزه گندم، انبارهای غیرمجاز دپوی این محصول در گلستان پلمب می شود و خروج گندم از استان نیز بدون مجوز اداره غله و بارنامه معتبر ممنوع است.

**

معاون اراضی منابع طبیعی استان گفت: تا مهر امسال و با اجرای طرح کاداستر ۷۰ درصد اراضی ملی گلستان دارای سند تک برگ می‌شوند تا از تصرف غیرمجاز در امان بمانند.

مصطفی لو با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر در اراضی جنگلی و ساحلی گفت: در خرداد گذشته کار صدور اسناد تک برگ اراضی ساحلی در بندر ترکمن و گمیشان به اتمام رسید و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال کار کاداستر جنگل از شهرستان بندرگز تا ارتفاعات گلی داغ و تا مهر ماه نیز کار صدور اسناد تک برگ اراضی ساحلی شهرستان بندرگز به اتمام برسد.

**

فرماندار مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان گفت که افزون بر ۸۰ درصد مردم این شهرستان مرزی از خدمات اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار بهره‌مند هستند که این میزان تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد.

**

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت که ۷۸ هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در این استان از کشاورزان به صورت تضمینی خریده شد.

**

رییس دادگستری گنبدکاووس گفت که دستگاه قضایی متخلفان و متجاوزان به حریم عرصه‌های منابع ملی و طبیعی در حوزه این شهرستان مرزی را تحت تعقیب قرار داده و با آنها برابر قوانین و مقررات و بدون اغماض قاطعانه برخورد می‌کند. 

**

رییس شورای حل اختلاف گلستان گفت: پارسال کار رسیدگی به بیش از ۱۰۰ هزار پرونده ارجاع شده به شورای حل اختلاف گلستان انجام شده و این در حالی است که بالغ بر ۴۰ درصد این پرونده‌ها باید در دادگستری بررسی شود.

**

به مناسبت هفته محیط زیست ۶ ایستگاه محیط‌بانی در گلستان افتتاح و فعالیت ۲۴ساعته محیط بانان در این مراکز آغاز شد.

**

اماکن ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

**

رییس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره‌کل آموزش وپرورش گلستان گفت : با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پی گیری های مسئولان استانی و شهرستانی، هنرستان علوم دریایی در بندرترکمن راه اندازی می شود.

**

چهار عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان عنوان برگزیده و شایسته تقدیر ششمین مهرواره کشوری «نیایش» را از به دست آوردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار