معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دنیا متحیر از عقلانیت هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در موسم محرم شد.

دنیا متحیر از عقلانیت تشکل‌های دینی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال با وجود برخی تنگناها و محدودیت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا، دنیا متحیر از عقلانیت، همدلی، نظم و همبستگی فاخر اجتماعی، لحظه شناسی و ولایت مداری و خدمات خالصانه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی در موسم محرم و عرض ارادت به ساحت قدسی سیدالشهدا (ع) شد.

وی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی و انقلابی را سرمایه‌های نظام اسلامی دانست و افزود: امسال تشکل‌های دینی و انقلابی مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، عرض ارادت خود را هم به لحاظ کمی و هم کیفی به ساحت قدسی سیدالشهدا (ع) نشان دادند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امسال ۴۰ طرح عملیاتی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی در قالب ستاد محرم به جهت گسترش فرهنگ عاشورایی در استان در نظر گرفته شد.

دیلمی بیان کرد: همواره در این ایام تحرکات برخی جریانات معاند که همسو با دشمن، قصد تخریب خدمات خالصانه و انقلابی تشکل‌های دینی و مراسم عزاداری را داشتند، رصد می‌شد.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب، برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مقابله با جریان استکباری، بیش از گذشته نیاز به الهام گزفتن از درس‌های ماندگار عاشورا داریم. در حقیقت تجلی ولایت و اراده ملت عاشورایی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و افول تدریجی و مرگ حتمی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در جهان شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار