از کمبود انسولین قلمی تا افزایش حفاری‌های غیرمجاز از مهمترین اخبار دوشنبه پنجم آبان ماه در گلستان بود.

از کمبود انسولین قلمی تا افزایش حفاری‌های غیرمجاز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: انسولین در گلستان موجود بوده اما یک مدل انسولین قلمی که پرمصرف ترین نوع آن است دچار کمبود شده است.

***استاندار گلستان از کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان خبر داد و گفت: از ۳۴ شهرداری فقط درآمد دو شهرداری در استان گلستان متناسب با هزینه‌ها است.

***پیش‌بینی برگزاری مراسم پرتعداد عروسی در ماه ربیع‌الاول مانند سال‌های قبل، کارشناسان بهداشت و درمان و فعالان اجتماعی گنبدکاووس را نسبت به افزایش ابتلا به کرونا ناشی از حضور در اجتماعات و تبدیل وضعیت زرد این شهرستان به قرمز نگران کرده است.

***هاشمیان گفت: اشاعه سنت حسنه وقف در جامعه باعث کاهش معضلات اجتماعی می شود و نیات واقفان و خیران در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

*** مدیر کل هواشناسی گلستان از کاهش قابل ملاحظه میزان بارندگی مهر ماه استان نسبت به دوره آماری خبرداد.

***رئیس سازمان بسیج رسانه‌ استان گلستان گفت: فعالان و اهالی رسانه استان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند تا آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند.

***رقابت‌های تور ۲ ستاره والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز دوشنبه با حضور ۳۱ تیم در شهرستان ساحلی بندرترکمن استان گلستان آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار