کاهش آب ذخیره‌شده در سدها، کشف ۸۱ شیء تاریخی در گرگان، استمرار پایداری هوا در گلستان و ادامه برگزاری جشن‌های هفته وحدت از جمله خبرهای کوتاه روز شنبه گلستان است.

کاهش آب ذخیره‌شده سدهای گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، جشن هفته‌ وحدت و ولادت پیامبر اعظم (ص) با حضور روحانیون اهل تسنن و تشیع در حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

**

هواشناسی گلستان اعلام کرد که آسمان این استان تا اواسط هفته آینده پایدار بوده و دمای هوا افزایشی است.

**

سرپرست بخشداری نوکنده گفت : از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل مرکز بهداشتی و درمانی شهر نوکنده استفاده خواهد شد.

محمدابراهیم شربتی اظهار امیدواری کرد که با همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و فرماندار بندرگز ، ساختمان این طرح درمانی تا کمتر از یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

**

شرکت آب منطقه ای گلستان اعلام کرد که آب موجود در سدهای ۱۴ گانه مخزنی این استان با کاهش حدود ۵ میلیون متر مکعبی نسبت به سال گذشته به  ۴۸ میلیون متر مکعب رسید.

**

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری‌ گلستان گفت: بیش از ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۸ سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای ساماندهی و انجام تعمیرات اساسی خودروهای حمل پسماند دهیاری های گلستان اختصاص خواهد یافت.

علی نصیبی گفت: پارسال نیز بیش از ۷ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی خودروها و خرید تجهیزات نیروی انسانی ۳۴ پایگاه آتش نشانی روستایی استان گلستان اختصاص یافته بود.

**

فرماندار گرگان از مسدود شدن مسیر ورودی به جنگل النگدره و محدودیت رفت و آمد در ناهارخوران خبر داد و گفت: باتوجه به قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، تا اطلاع بعدی مسیر سواره النگدره مسدود بوده و مسیر ناهارخوران نیز توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی به شدت کنترل خواهد شد.

محمد حمیدی گفت : برای جلوگیری از شیوع کرونا از اتراق و نشستن در حاشیه بلوار ناهارخوران جلوگیری خواهد شد.

**

با تلاش ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی گرگان ، ۸۱ قلم شیء تاریخی مربوط به دوره سلجوقیان در محله سرچشمه گرگان کشف شد.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان به مناسبت روز بازرس از سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان دیدن کرد و در این بازدید پای صحبت‌ و دغدغه‌ تعدادی از بازرسان این سازمان نشست.

**
تیم های گلستان یک و ۲ به جمع چهار تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی زیر ۲۲ سال کشور در مازندران راه یافتند.

**

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بندرترکمن از محقق شدن ۷۰ درصد از تعهد اشتغالزایی چهار حوزه میراث فرهنگی، گردشگری ،سرمایه گذاری و صنایع دستی این شهرستان از ابتدای سال‌ تاکنون خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار