مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان با بیان اینکه ریسک تخلف در حوزه نهاده ها بالا رفته، گفت: با گزارشات ارزشمندی که معاونت اطلاعات سپاه استان به تعزیرات داده اقدامات خوبی با متخلفان صورت گرفته است.

ریسک تخلف در حوزه نهاده ها بالا رفته / احکام متخلفین نظام مهندسی گلستان صادر شد/ برخی از عنوان زیبنده تولید کننده سواستفاده می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حسین نجف زاده امروزدر نشست خبری اظهار کرد: ۵ فقره پرونده تخلفات سازمان نظام مهندسی استان گلستان در شعب تعزیرات استان بررسی و منجر به صدور رای شد.

وی افزود: ۳ پرونده مربوط به شهر گرگان و ۲ پرونده مربوط به شهرستان بندر ترکمن بوده است .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان تصریح کرد: این پرونده ها شاکیان متعددی داشته و تخلفات آنها نیز گران‌فروشی و بالابردن خدمات نرخ نظام مهندسی بوده است .

وی بیان کرد: بعد از اینکه رای قطعی صادر شود احکام صادره را رسانه ای بخواهیم کرد.

نجف زاده در ادامه با بیان اینکه ریسک تخلف در حوزه نهادها در استان گلستان بالا رفته استف تصریح کرد: با گزارشات ارزشمندی که معاونت اطلاعات سپاه استان به تعزیرات داده اقدامات خوبی با متخلفان صورت گرفته است.

وی اذعان کرد: در حوزه نهاده ها برای برخی افراد رانت بوجود آمده بود لذا پیشنهاد دادیم که یا یارانه مستقیما به خود تولید کننده داده شود و از وی تعهد اخذ شود و یا اینکه یارانه مستقیم به مصرف کننده و مردم داده شود.

نجف زاده  یادآور شد: بازرسان سازمان صمت و اصناف خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند ، انها مظلوم ترین قشر کارمندی بوده که بسیجی وار کار می کنند و من از نزدیک با آنها ارتباط دارم و اقداماتشان قابل تحسین هست و از مدیران آنها می خواهم که از آنها حمایت کنند.

وی اذعان کرد: از ابتدای سال ۸۵ پرونده در حوزه تخلفات آرد و نان ، ۵۵ پرونده در حوزه روغن نباتی ، ۵۰ پرونده احتکار در استان تشکیل شده است .

نجف زاده افزود: متاسفانه افرادی در همین استان از عنوان زیبنده تولید کننده سواستفاده می بکنند و به این بهانه تخلف می کنند و ملاحظه کاری‌هایی نیز در استان نسبت به این افراد وجود داشت اما از زمانی که ما آمدیم ملاحظات غیر اصولی و خارج از قانون را کنار گذاشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان یادآور شد: استاندار گلستان شب گذشته به من زنگ زد و سالروز تاسیس تعزیرات را تبریک گفت و در ادامه اعلام کرد که در حوزه نظارت با قاطعیت با متخلفان برخورد شود و سایر دستگاه از جمله دادستان ، دادگستری ، ائمه جمعه ، سپاه نیز متفق القولند که با متخلف برخورد شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار