شکست تیم بسکتبال دختران گرگان در هفته دوم لیگ برتر، گلایه رانندگان از ایمنی پایین جاده بندرترکمن - کردکوی و تداوم هوای سرد در استان از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

شکست تیم بسکتبال دختران گرگان در لیگ برتر و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در دومین دیدار رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور با نتیجه ۷۶ بر ۷۳ مغلوب تیم آسمان سترگ سپهداد تهران شد.

تیم دختران شهر گرگان در اولین مسابقه با نتیجه ۶۷ بر ۵۸ تیم نوشت‌افزار کنکو تهران را شکست داده بود.

دور رفت فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

**

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبارات بانکی برای اشتغال چهار هزار مددجوی این استان اختصاص یافت.

**

با گذشت چند ماه از آغاز پروژه تعریض جاده بندرترکمن ـ کردکوی ، نبود تابلوی هشدار دهنده و اختلاف ارتفاع در بخش هایی از این مسیر و در نتیجه پایین بودن ایمنی، موجب اعتراض اهالی منطقه شد.

**

فرماندار کردکوی گفت: باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در این شهرستان، ورود شهروندان به تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و نیز برگزاری آیین های عروسی و عزاداری تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ابراهیم قدمنان همچنین از بازاریان کردکوی خواست ساعات فعالیت و خدمات دهی به مردم را کاهش داده و درصورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مشتریان، از ارایه خدمات به آنان پرهیز کنند.

**

فرماندار بندرگز گفت : اکثر روستاهای این شهرستان با دارا بودن ویژگی های اقلیمی، آب و هوای مطلوب و برخورداری از جاذبه های فرهنگی ، تاریخ و طبیعی، دارای قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری هستند.

حسین احمدی همچنین از دهیاران خواست از حمایت‌های دولت برای رفع مشکلات مردم و توسعه روستاها استفاده کنند.

**

هواشناسی گلستان اعلام کرد: تا روز دوشنبه سامانه هوای سرد همچنان بر استان حاکم بوده و موجب سردی هوا در اوقات شب خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی همچنین در این مدت آسمان گلستان صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط مه آلود پیش بینی می شود

 

ارسال نظر

آخرین اخبار