این گروه با راه اندازی طرح امنیت آمریکا، به دنبال انجام هزینه 1.4 میلیون دلار هستند و در این راستا به دنبال انجام تبلیغات زیادی علیه این توافق هستند.

تبلیغات 1.4 میلیون دلاری درآمریکا علیه توافق هسته ای

به گزارش گلستان 24، پایگاه خبری تحلیلی پالتیکو (Politico) در گزارشی به اقدام تبلیغاتی چند سناتور پیشین آمریکایی برای توقف توافق هسته ای ایران پرداخت و نوشت: تبلیغات گسترده ای به ارزش میلیون ها دلار در این هفته برای جلوگیری از توافق هسته ای رئیس جمهور اوباما با ایران، منتشر خواهد شد و سناتور های مخالف در آمریکا به دنبال این هستند تا با این تبلیغات از انجام توافق احتمالی جلوگیری کنند.

پالیتکو نوشت: "طرح امنیت آمریکا" که سناتور های اسبق آمریکا آن را به راه انداخته اند بدنبال انجام تبلیغات گسترده ای درآمریکا است و این سناتور های کهنه کار و اسبق آمریکایی از 8 سناتور آمریکا خواسته اند تا مخالفت شدیدی با توافق بدون شرط ایران به عمل آورند.

این سایت در ادامه افزود: این گروه با راه اندازی "طرح امنیت آمریکا" به دنبال انجام هزینه 1.4 میلیون دلار هستند و در این راستا به دنبال انجام تبلیغات زیادی علیه این توافق هستند. قرار است صفحه ای کامل را در روزنامه نیویورک تایمز در روز 29 ژوئن به طرح خود اختصاص دهند و شعار هایی را در مخالفت با این توافق چاپ کنند.

در یک کمپین دیگر گروهی موسوم به "اتحاد علیه ایران هسته‌ای" که از گروه‌های تندرو حامی اسرائیل هستند، و آنها خواهان اعمال تحریم علیه ایران بوده اند، در تبلیغات که از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود خواستار عدم مصالحه آمریکا در ۵ بند اساسی در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ است.

«مارک والاس»، مدیر عامل اجرایی این گروه که در دوران جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور اسبق نماینده آمریکا در سازمان ملل بود می‌گوید: «موضوعات باقی مانده برای بحث (در مذاکرات) به طرز باور نکردنی مهم و اثرگذار هستند.»

او هدف از انجام این تبلیغات را متقاعد کردن مذاکره‌کنندگان آمریکایی برای این دانسته که امتیازدهی به ایران در برخی موضوعات «می‌تواند تبعاتی فاجعه‌بار داشته باشد.»

 

 

جام نیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار