ضمن تاکید بر لزوم توافق هسته ای؛

باراک اوباما به دفاع از رویکرد دیپلماتیک خود در برابر ایران پرداخته و تاکید کرده است که نگه داشتن تحریم های ضدایرانی تا ابد ممکن نیست.

اوباما: قادر به حفظ تحریم های ایران برای همیشه نیستیم

به گزارش گلستان 24، باراک اوباما در مصاحبه با کانال دو رژیم اشغالگر قدس از لزوم توافق هسته ای با ایران سخن گفته و به دفاع از آن پرداخت.

یدیعوت احرونوت در گزارشی زیر عنوان "اوباما: نمی توانیم تحریم های ایران را تا ابد حفظ کنیم" اظهارات رئیس  جمهور آمریکا را انعکاس داده است.

براساس این گزارش، باراک اوباما در عین حال تاکید کرده که طبق توافق نهایی، راهکارهای بی سابقه نظارتی بر برنامه هسته ای ایران اعمال خواهد شد و آمریکا و متحدانش می توانند درصورت تصمیم احتمالی ایران برای نقض توافقنامه و دسترسی به سلاح های هسته ای فورا از آن آگاه شوند.

پایگاه خبری آنتی وار هم در مطلبی با تیتر "اوباما: تحریم های ایران نمی توانند تا ابد باقی بمانند" به این موضوع پرداخته می نویسد: باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا طی مصاحبه ای با کانال دو اسرائیل هشدار داد که اسرائیل درحال از دست دادن اعتبار خود به عنوان یک عنصر صلح طلب است چراکه بنیامین نتانیاهو با روند صلح دشمنی می ورزد. وی همچنین هشدار داد که سیاست تحریم علیه ایران نمی تواند تا ابد ادامه پیدا کند.

آنتی وار افزود: چشم انداز توافق هسته ای بین 1+5 و ایران بر سر برنامه صلح آمیز هسته ای تهران، به نگرانی ها در اسرائیل دامن زده که روند تحریم هایی که طی سال های گذشته درحال افزایش بود روبه کاهش می گذارد و اسرائیلی ها واقعا امیدوار بودند که تحریم های را به عاملی دائمی و ثابت علیه اقتصاد ایران تبدیل کنند.

 

در حال تکمیل ...

 

ارسال نظر

  • پایگاه خبری آبشار شهر خان ببین
    0

    به مناسبت نیمه شعبان برگزار گردید:
    پربایی ایستگاه صلواتی در شهر خان ببین+ تصاویر

    http://www.absharnews.ir/?p=6111

آخرین اخبار