دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: سهم استان گلستان از ولتاژ برق منصفانه نیست و باید افزایش یابد.

سهم استان گلستان از ولتاژ برق منصفانه نیست

به گزارش خبرنگار گلستان24، غلامرضا منتظری ظهر امروزدر جلسه اضطراری مجمع نمایندگان استان گلستان در خصوص دغدغه های شهروندان گلستانی در خصوص خاموشی های برق اظهار کرد: یکی از وظایف مجمع نمایندگان نظارت برعملکردها است و نمایندگان باید پژواک نیازهای اساسی مردم باشند.

وی ادامه داد: در یک هفته اخیر شاهد بروز و ظهور برخی از نارضایتی ها بودیم و این درحالی بود که مردم با حماسه انتخابات منتظر تغییر فرآیند موجود بودند.

منتظری بیان کرد: بین ضریب رضایتمندی مردم و کیفیت خدمات رفاهی دولتمردان رابطه معناداری وجود دارد و اقدامات دستگاه خدمات رسان پیشگام افزایش رضایتمندی و کاهش رضایتمندی به شمار می رود.

وی به مشکلات برق در سطح استان و اعتراض مردم در این راستا اشاره کرد و افزود: شهادت می دهم که از همه ظرفیت در حوزه برق در استان استفاده شده ولی ضعف مدیریت در این بخش در کشور مشهود است و  مجمع نمایندگان استان گلستان  در راستای تقویت فرهنگ پاسخگویی و رفع مشکلات با برگزاری این جلسه وارد عمل شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: برخی از مسائل قابل پیش بینی بود و در مقایسه اجمالی آشکار می شود که سهم استان گلستان از بهره‌مندی ولتاژ برق منصفانه و عادلانه نیست.

منتظری یادآور شد: یک هزار و 250 مگاوات سهمیه درخواستی برای استان گلستان در نظر گرفته شده بود اما توانیر در عمل 950 مگاوات به استان برق سهمیه داده است و فاصله معناداری بین این دو وجود دارد.

وی بابیان اینکه مدیران شرکت توزیع نیروی برق اگر برای مصلحت اندیشی تصویر روشنی از وضع موجود ارائه ندهند باید در نزد آیندگان پاسخگو باشند، گفت: امروز برای نخستین بار از شماری از کارشناسان و متخصص خارج از شرکت توزیع نیروی برق دعوت کردیم و نیروهای مشورتی نمایندگان به شمار می روند تا بتوانیم از تجربه های کارشناسان دیگر در این قلمرو استفاده کنیم.

منتظری از تشکیل دبیرخانه ای جهت پیگیری دغدغه های مجمع نمایندگان استان برای رسیدگی به مشکلات مردم خبر داد و گفت: گاهی مشکلات قطعی برق و آب به نظام گره می خورد که این مهم زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار