مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان:

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: بیش از ۴۵۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی برای تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به بانک‌های استان معرفی شدند.

معرفی ۴۵۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی به بانک‌ها

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محمد حسینی با اشاراه به آغاز پزداخت تسهیلات یکصد میلیون تومانی  مسکن روستایی از  ۱۶ تیر در گلستان اظهار کرد: برای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ۳۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که پرداخت آن از هفته پیش در گلستان  آغاز شد.

وی افزود: :تا کنون ۴۵۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به هفت بانک عامل استان معرفی شدند.

حسینی با اشاره به استقبال مردم و همکاری بانک‌ها در اجرای این طرح افزود: بنیاد مسکن برای ساخت هر واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ درصدی با بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت:متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان و بویژه مالکان واحدهای مسکونی فرسوده و غیرمقاوم می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان خود و استفاده از این فرصت استثنایی، بدون نوبت و هرگونه سپرده گذاری برای ساخت مسکن مقاوم و ایمن اقدام کنند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار