معاون شرکت توانیر خبر داد

معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر گفت: عملیات اجرایی سیکل ترکیبی فاز دوم نیروگاه برق علی‌آباد کتول با ۴۵۰ میلیون یورو سرمایه گذاری تا پایان سال آغاز می‌شود.

اجرایی فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد

به گزارش گلستان 24، غلامعلی رخشانی مهر در بازدید از نیروگاه علی آباد کتول با اعلام این خبر گفت: با تحقق این موضوع، ۵۰۰ مگاوات برق به تولیدات این نیروگاه اضافه و استان گلستان در بخش تامین برق خودکفا می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع برق شرکت توانیر در مراسم افتتاح شبکه سیمی به کابل خودنگهدار روستای حاجیلر قلعه گنبدکاووس گفت: علاوه بر تخصیص اعتبارات برای تجهیز ناوگان خودرویی اداره برق گنبدکاووس، تا مهر ماه امسال ۱۰۰ دستگاه ترانس برق به این شرکت اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: عملیات اجرایی پست ۵ گنبدکاووس، امسال با برگزاری مناقصه شروع می‌شود که سرمایه گذاری خوبی را در بر دارد.

او اضافه کرد: مقرر شد پس از بررسی کارشناسان، ۳ اداره به مجموعه توزیع نیروی برق گنبدکاووس اضافه شود تا جوابگوی نیاز مشترکین و متقاضیان حوزه این شهرستان شوند.

رخشانی مهر اضافه کرد: موضوع رفع حریم فشار ضعیف و ۲۰کیلو ولت از مشکلاتی است که گلستان با آن در گیر است و اگر ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای حل آن را سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تامین کند شرکت توانیر باقیمانده آن را تامین خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار