نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از خام فروشی محصولات کشاورزی به عنوان معضلی جدی برای کشاورزی استان نام برد و تاکید کرد که باید ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی استان به جیب تولیدکنندگان و مردم استان برود.

ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی استان باید به جیب مردم برود

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  غلامرضا منتظری اظهار کرد: تقویت و ایجاد صنایع تبدیلی با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای مهم ایجاد ارزش افزوده به کشاورزی گلستان است.

وی با تاکید بر آسان سازی شرایط حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع تبدیلی گلستان، اضافه کرد: دستگاه‌های مرتبط هم باید برای رونق تولیدات کشاورزی و تاثیر موثر آن در اقتصاد بهره برداران و استان بیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشند.

منظری گفت: با وجود دسترسی آسان به تولیدات کشاورزی در منطقه و وجود بازار صادراتی از جمله همجواری با کشورهای آسیای میانه، نباید بیش از این فرصت سرمایه گذاری در حوزه توسعه صنایع تبدیلی را براساس اولویت ها در استان از دست داد که لازمه آن داشتن نقشه راه و افزایش حمایت ها و هماهنگی بیش از گذشته میان دستگاه های مرتبط در عملیاتی شدن و شتاب به بهره برداری طرح ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار