نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : برای اینکه ثمرات و دستاوردهای بخش صنایع دستی افزایش یابد لازم است صنایع دستی را بر اساس نیاز روز جامعه تولید کنیم .

صنایع دستی باید بر اساس نیاز روز جامعه تولید شود

به گزارش خبرنگار گلستان 24ر، عبدالجلال ایری اظهار کرد: صنایع دستی ظرفیت موثری برای تحول آفرینی در بخش اقتصاد خانوارها ایفا می کند.

وی افزود: به عنوان مثال زمانی نمد به عنوان زیرانداز در خانوارها استفاده می شد اما در حال حاضر نمد با کاربری قدیمی مورد استقبال نیست اما در صورتی که کاربری جدیدی برای آن ترسیم کنیم علاوه بر حفظ صنایع دستی می توانیم شکوفای اقتصاد خانوار را محقق کنیم .

ایری ادامه داد: صنایع دستی در زمره فعالیت های همسو با اقتصاد مقاومتی و از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که باید با نیازسنجی و طراحی به‌روز و بر اساس مطالبات زندگی نوین تولید آن را جدی بگیریم .

وی به احداث بازارچه مرزی در نقطه صفر مرزی گمیشان در شمال غربی گلستان اشاره کرد و گفت : با راه اندازی این بازارچه تحولی در عرضه و فروش صنایع دستی ایجاد می شود .

نماینده غرب گلستان در مجلس افزود: راه اندازی این بازارچه علاوه بر تقویت تعاملات بین ۲ کشور ، زمینه رونق اقتصادی منطقه را نیز فراهم می سازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار