نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی:

نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : در اجرای پروژه گردشگری در عرصه ۲۲ هکتاری آشوراده به سبب شکایت محیط زیست مازندران حکم توقف فعالیت از سوی دادستانی کشور صادر شد.

شکایت محیط زیست مازندران موجب توقف طرح آشوراده شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عبدالجلال ایری اظهار کرد: اصل این شکایت قابل قبول نیست زیرا پس از تشکیل شورای راهبری مدیریت خلیج گرگان و پناهگاه حیات وحش میانکاله، هر گونه اتخاذ تصمیم و یا طرح شکایت نیاز به طرح موضوع در این شورا و کسب مصوبه آن دارد اما محیط زیست مازندران بی توجه به این مصوبه مبادرت به شکایت نمود.

وی ادامه داد: پیگیری برای حل این مشکل در حال انجام است و در این خصوص مذاکراتی با رییس جمهوری انجام شده و با توجه به اشرافیت ایشان بر مسائل قضایی امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

ایری گفت :‌ موضوع دیگر مرتبط با طرح گردشگری آشوراده احداث زیر ساخت های لازم در بخش سایت پشتیبان این پروژه در منطقه ساحلی بندرترکمن است که در این بخش روند کار مطلوب بوده و سازمان همیاری‌های گلستان مقدمات لازم برای تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌برخی دغدغه های موجود در خصوص آزادسازی مسیر دسترسی با همکاری شهرداری بندرترکمن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر طرف شده تا سرعت اجرای عملیات در سایت پشتیبان افزایش یابد.

وی تاکید کرد: همزمان با پیگیری رفع چالش های فراروی اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده، احداث سایت پشتیبان در بندرترکمن با قدرت تمام در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار