مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۸۲۶ نفر از مهارت آموختگان مراکز فنی و حرفه ای گلستان در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است.

۸۲۶مهارت آموخته فنی وحرفه ای گلستان درسامانه اشتغال ثبت نام کردند

به گزارش گلستان 24، سیدعلیرضا حسینی طلب شامگاه سه شنبه در جلسه شورای مهارت استان گلستان اظهارکرد: پیشنهاداتی در خصوص گسترش آموزش های مهارتی در برنامه هفتم توسعه به معاون اول رئیس جمهور ارسال شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: در ۹ ماهه سال جاری ۸۲۶ نفر از مهارت آموختگان اشتغال یافته استان در سامانه رصد اشتغال ثبت کرده اند.

وی بیان کرد: ۱۴ هزار و ۶۹۳ نفر در بخش دولتی در ۹ ماهه سال جاری از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

حسینی طلب گفت: طی این مدت در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی دو هزار و ۱۸۶ نفر توانستند در بنگاه های اقتصادی مهارت های لازم را کسب کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان هم گفت: اساس تحول و مبنای تحول، داشتن نیروی انسانی است که خود به عنوان نیروی محرک پیشرفت و توسعه است بنابراین شورای مهارت یکی از مهمترین شوراهای استان است.

سید محمد دهنوی افزود: شورای مهارت آنقدر مهم است که از تمامی مسئولان و اعضای این شورا می خواهم با دغدغه در این شورا حضور پیدا کنند و با این نیت که اگر قرار است استان پیشرفت کند و تحولی اتفاق بیفتد همه تصمیمات در این شورا گرفته شود.

وی بیان کرد: مسأله رشد آموزش های فنی و حرفه ای، مهارت آموزی و توسعه نیروی انسانی یکی از مسائل چالشی نظام بوده و است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار