شهردار گرگان :

شهردار گرگان گفت: اجرای طرح های محله محور از اولویت اول توسعه شهر گرگان است و رضایت شهروندان در صدر برنامه های شهرداری قرار دارد.

اجرای طرح های محله محور از اولویت اول توسعه شهر گرگان است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، محمدرضا سبطی عصر امروز در برنامه بازدید خبرنگاران از طرح های در حال اجرای شهر گرگان، اظهار کرد: شهرداری دنبال پروژه هایی قابل دفاع و حمایتی است زیرا پول بیت المال باید مدیریت شود تا پروژه هایی با پشتوانه فرهنگی علمی و اقتصادی کلنگ بخورد.

وی در رابطه با اجرای طرح زیر گذر افسران- انجیراب اظهار کرد: این طرح با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان راه اندازی شده است.

سبطی دامه داد: اعتبار این پروژه ۱۲ میلیارد تومان است که ۱۶ میلیارد تومان علاوه بر فضای سبز و دیواره زیرگذر برای آن هزینه شده است.

سبطی اضافه کرد: مزایای اجرای این پروژه با نگاه توسعه و توجه به دسترسی های مستقیم به محلات کم برخوردار است که سبب ارتقای اقتصادی و رضایت شهروندان را دنبال دارد.

شهردار گرگان افزود: برای سال ۱۴۰۱ طبق برنامه ریزی های انجام شده بالغ بر هزار پروژه در قالب توسعه محلات انجام خواهیم داد چرا که رویکرد جدید شهرداری نگاه محله محور بوده و رضایت شهروندان به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در بخش شمال و شرق شهر گرگان پروژه های قابل توجهی داریم و پروژه شهربازی هم تا ماه چهارم سال آینده به اتمام می رسد و در زمان حاضر منتظر پاسخ فرمانداری برای لایحه قیر تا روزهای آینده هستیم تا وارد آسفالت معابر سطح شهر با میزان سه هزار تن قیر و ۳۶ کیلومتر آسفالت را در نقاط پراکنده شهری داشته باشیم.

وی افزود: برخی پروژه ها از نظر کارشناسی مورد نقد قرار گرفته سعی بر این است مطالعات ما در دوره تصدی پروژه هایی که کلید می خورد دارای مطالعات فنی و فرهنگی و قابل دفاع باشد.

شهردار گرگان در بازدید از اجرای طرح شهربازی مدرن گرگان خم گفت: با راه اندازی شهربازی این شهرستان بیش از یک هزار فرصت شغلی در منطقه ایجاد می شود که در توسعه صنعت گردشگری استان نقش مهمی ایفا می کند. 

وی افزود: با پروژه شهربازی ۱۸ هکتاری گرگان، صنعت گردشگری در استان ارتقا می یابد و با سهم گسترده ای از گردشگران، استان جایگاه ویژه خود را در ایران پیدا می کند.

به گفته وی شهربازی در سه مرحله تفریحی، رفاهی و فرهنگی تقسیم می شود.

سبطی یادآور شد: قسمت اصلی و پرجاذبه شهربازی گرگان بخش تفریحی آن است که ۴۰ وسیله بازی از جمله سورتمه به طول نزدیک هزار متر، بزرگ ترین چرخ و فلک ایران در ۹۰ متر، ترن هوایی، تم پارک، سوله سرپوشیده برای روزهای بارندگی برای بازدیدکنندگان تعبیه شده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: مکان های رفاهی این شهربازی شامل هتل، کافی شاپ، اقامتگاه های جنگلی و توفقگاه خودرو است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار