شهردار کردکوی:

شهردار کردکوی گفت: نظافت شهری از برنامه های اولویت دار شهرداری است و برای رفاه حال شهروندان این مهم در دستور کار جدی قرار گرفته است.

 نظافت شهری از برنامه های اولویت دار شهرداری کردکوی است

ابراهیم جرجانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان 24 اظهار کرد: یکی از دغدغه ها و وظایف مدیران شهری ، توجه ویژه به موضوع نگهداشت شهر است و انجام بازدید های میدانی مستمر محلات موجب کنترل و نظارت دقیق تر بر امر نگهداشت شهر و سرعت بخشی در امر خدمات رسانی مطلوب تر به محلات می شود .

وی افزود: خدمات شهری جزو اولین و مهم ترین وظیفه شهرداری‌ها به شمار می‌آید چراکه شهروندان یک شهر روزانه نیازمند ارائه خدمات متفاوت از جمع آوری زباله و آسفالت خیابان‌ها تا زیباسازی و گسترش فضاهای سبز شهری هستند و مسئولیت ارائه این خدمات متفاوت به شهروندان را شهرداری برعهده دارد و ارائه خدمات شهری، زندگی شهری را تداوم می‌بخشد.

جرجانی گفت: امروز نیازهای جامعه شهری اشکال متنوعی به خود گرفته است و رشد جمعیت شهرنشین با افزایش گستره و نوع خدمات همراه بوده لذا ضرورت ارائه خدمات و تناسب ساختن آن با استانداردهای زیست محیطی و بهداشتی فضای شهر اجتناب ناپذیر است.

شهردار کردکوی بیان کرد: برنامه های زیادی برای توسعه شهر کردکوی از نظافت گرفته تا توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان و گردشگران در نظز گزفته شده است که امید داریم به سرعت  بتوانیم آن ها را اجرائی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار