پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در هنرستان فنی حرفه ای شهید چمران گرگان برپا شد.

پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در گرگان افتتاح شد

 به گزارش گلستان24، رییس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گرگان، عصر یکشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: ۶۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند که ۹۰ درصد غرفه ها از ظرفیت داخل استان هستند.

یحیی ستوده نیا با بیان اینکه این نمایشگاه از اول تا ششم آذر در هنرستان شهید چمران برپاست، گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان گرگان، افزایش فرهنگ مصرف گل و گیاه در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخل استان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

پنجمین نمایشگاه گل و گیاه در گرگان

وی با بیان این که این جشنواره سالی دو بار در گرگان برپا می شود، گفت: از این پس قرار است هر شش ماه یک بار این جشنواره با همکاری سازمان پارک ها و اتحادیه گل و گیاه استان برگزار شود.

شهر گرگان در همه ابعاد در حال توسعه است

عضو شورای شهر گرگان هم در این مراسم گفت: شهر گرگان در همه ابعاد در حال توسعه است و در بحث فضای سبز شهری نیز مرکز استان رشد خوبی داشته است.

ابراهیم جرجانی افزود: در توسعه فضای سبزشهر گرگان از انواع تکنولوژی و فناوری استفاده شده و در مجموعه ای مانند فضای سبز گلشهر ظرف ۱۰ روز فضای سبز مناسبی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: با این تدابیر شهر گرگان تا سال ۱۴۰۴ شهر فرحبخش و شادی بخشی برای شهروندان گرگانی می شود که قطعا با وجود مدیران تلاش گر شهرداری این کار امکان پذیر است.

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۹  شب برای بازدید شهروندان گرگانی برپاست./مهر

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار