رئیس کل دادگستری گلستان گفت:هیئت کارشناسی شرکت پتروشیمی ایران برای بررسی راهکارهای راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان وارد استان شدند.


ورود هیئت کارشناسی برای تعیین تکلیف پرونده ۱۶ ساله پتروشیمی گلستان

به گزارش گلستان 24، حیدر آسیابی  رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بلافاصله پس از ورود هیئت کارشناسی به استان، دیشب جلسه‌ای در دادگستری گلستان، با حضور دادستان مرکز استان، رئیس مجمع نمایندگان استان، بازپرس پرونده پتروشیمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستانی گرگان، مدیر عامل شرکت گاز استان و نمایندگانی از استانداری و اداره کل اطلاعات استان تشکیل شد و جزئیات پرونده پتروشیمی و اقدامات انجام شده در ۱۶ سال گذشته بررسی شد.

حیدر آسیابی گفت: این هیئت در این سفر وضعیت طرح، اعتبارات و سرمایه گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی پتروشیمی را بررسی می‌کنند.

آسیابی گفت: در موضوع پتروشیمی، رئیس قوه قضاییه همه اختیارات لازم را به رئیس کل دادگستری استان تفویض کرده اند و تمام تلاش‌ها بر بررسی راهکار‌های راه اندازی این پروژه متمرکز است.

آسیابی گفت: در جلسه چارچوب بررسی‌ها برای ارائه یک بسته پیشنهادی برای راه اندازی دوباره این پروژه در کنار حمایت‌های دولتی مشخص شد.

رئیس کل دادگستری گلستان می گوید: نظر این گروه کارشناسی مبنای تصمیم گیری قضایی و اجرایی درباره پرونده پتروشیمی استان خواهد بود.

آسیابی گفت: با اختیاراتی که رئیس قوه قضاییه در این پرونده به استان تفویض کرده است، آماده ایم در صورت نیاز یک دادگاه ویژه تشکیل و برای تعیین تکلیف سهامداران خارج از تشریفات معمول دادرسی اقدام کنیم.

او گفت: این هیئت همراه با جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی استان امروز از محل ساخت پتروشیمی گلستان بازدید می‌کند.

پرونده پتروشیمی گلستان یکی از دو پرونده کثیرالشاکی بود که در سفر رئیس قوه قضاییه به استان بررسی و دستورویژه برای آن صادر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار