رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

رییس سازمان صنعت، معدن و تحارت گلستان و رییس کمیته اصناف و صنعت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 29 واحد صنعتی در ایام دهه فحر با سرمایه گذاری 270 میلیارد تومان و اشتغال 400 نفر آماده بهره برداری است.

افتتاح 29 واحد صنعتی در ایام دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، هادی طلوعیان ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این واحدها در سطح 8 شهرستان ها که 2 واحد صنعتی در ازادشهر با سرمایه گذاری 16و نیم درصد، 8 واحد صنعتی در آق قلا با سرمایه گذاری 62 میلیارد تومان و اشتغال 76 نفر، در شهرستان بندر ترکمن 1 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 16 میلیارد تومان، یک واحد صنعتی در رامیان با یک میلیارد تومان سرمایه گذاری، 3 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 12 میلیارد تومان و 4 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان و اشتغال 70 نفر به بهره برادری می رسند.

وی افزود: در شهرستان گرگان 6 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 54 میلیارد تومان و اشتغال 66 نفر و 4 واحد تولیدی در شهرستان گنبد با سرمایه گذاری 37 میلیارد تومان و اشتغال 87 نفر افتتاح خواهند شد.

طلوعیان گفت: تا پایان سال همه کالاهای موجود در بازار باید قیمت تولیدکننده بر روی آن درج شود.

وی عنوان کرد: در ایم دهه فجر اصناف نیز برنامه های متنوعی در سراسر استان برای جشن ملی 1400 انقلاب تهیه و تدارک دیده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار