دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان:

دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار داشتن این استان جزو مناطق فقیر کشور گفت: ۵۲ درصد جمعیت استان جزو سه دهک پایین جامعه هستند.

گلستان جزو مناطق فقیر کشور است

به گزارش گلستان 24، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۴۷ درصد جمعیت گلستان در روستاها زندگی می کنند که اگر بخشی از این جمعیت به دلیل کمبود امکانات و نبود درآمد کافی به شهرها مهاجرت کنند، مشکلات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: اگر مهاجرت روستاییان گلستان به شهرها اتفاق بیفتد به دلیل نبود فرصت کافی برای اشتغال و درآمد، بخشی از این جمعیت تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کشور نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد، گفت: در ایران منابع و امکانات فراوان وجود دارد و شرایط خوب است، اما باید همه پای کار بایستیم و در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی حرکت کنیم.

سنگدوینی ادامه داد: مدیر جهادی و انقلابی باید شبانه‌روزی کار کند و از فرصت‌هایی که پیش می‌آید بهره لازم را ببرد.

وی گفت: مردمی که در گرما و سرما از ابتدای انقلاب تاکنون در مناسبت‌های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، انتظار دارند مدیران وارد میدان شوند و برای‌ حل مشکلات آن ها بیشتر تلاش کنند.

وی تصریح کرد: گلستان تاکنون از ارزهای دولتی بهره‌ نبرده و از سوی دیگر ۳۰ تا ۵۰ درصد واحدهای مستقر این استان غیرفعال است که این مسائل باعث شده روزانه عده زیادی با هدف پیدا کردن شغل مناسب به دفتر نمایندگان مردم در مجلس مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار