مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با تأکید بر حمایت از تولید، گفت:مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید از برنامه‌های اداره مالیاتی استان است.

اولویت استان مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید است

به گزارش گلستان 24، قربان حاجی مشهدی عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از تولیدکنندگان کالا و خدمات حمایت کرده و مبارزه با فرار مالیاتی را اولویت قرار دهیم.

وی افزود: تمام تلاشم را به کار خواهم برد تا از هرگونه فساد مالی و اخلاقی و کج رو مبرا بمانم.

حاجی مشهدی به عدالت محوری در حوزه وصول مالیات تاکید کرد و گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در کنار حمایت از تولید از برنامه‌های اداره مالیاتی استان است.

در ادامه این نشست سرپرست اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان گفت: پرچم خدمت از دست یک انقلابی به فرد انقلابی دیگری سپرده شد.

سید حسین علوی اظهار کرد: در حالی که ما گرفتار جنگ اقتصادی و تحریم‌ها هستیم اتفاقات خیلی خوبی در حوزه وصول مالیات افتاده است.

وی ضمن قدردانی از انتصاب نیروی استانی، گفت: انتخاب فردی از مجموعه اداره استان نشانگر توانمندی نیروهای بومی است.

علوی به حمایت از تولید تاکید کرد و گفت: ما صرفاً انسان متعهد و متخصص نمی‌خواهیم بلکه نیرویی دغدغه مند نیاز داریم.

وی بابیان این نکته که برای فرار مالیاتی باید یک قرارگاه ایجاد کنیم، افزود: قول می‌دهیم یک کمیته ویژه در استانداری در این راستا ایجاد کنیم.

علوی فرهنگ پذیری را یک اصل در افزایش وصول مالیات دانست و گفت: فرهنگ سازی مالیاتی باید اتفاق بیفتد در این صورت هجمه‌ای برای افرادی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، ایجاد می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار