مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: وقف بستر اقتصادی ارزشمندی برای طرح های دانش بنیان مهیا می کند و اوقاف با همکاری دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان استان تلاش دارد تا این مهم را به منصه ظهور برساند.

وقف بستر اقتصادی ارزشمندی برای طرح های دانش بنیان است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد اظهار کرد کرد: این نهاد برای محقق شدن شعار سال همانند سال های گذشته اقدامات حمایتی از صنایع تبدیلی، کالاهای پزشکی، خدمات کشاورزی، دامداری و صنعت طیور دانش بنیان برای عدم وابستگی به خارج و جلوگیری از خروج ارز در دستور کار خود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این اداره‌کل از طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال آفرین برای تولید سرمایه و کمک به محرومیت‌زدایی حمایت می‌کند که امیدواریم جوانان، نخبگان و مسوولان دارای طرح و ایده بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در قالب های مختلف از جمله فناوری، کشاورزی، پزشکی و گردشگری به اوقاف مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: با تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی و تولید دانش بنیان به یقین امروز نقش نخبگان و مسوولان کلیدی و ویژه است.

به گفته وی تولیدات کیفی و کمی دانش بنیان و علمی به افزایش اعتماد و تقویت روحیه ملی منجر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در جهان امروز که جنگ روانی و ذهنی اراده ها برای سرخوردگی نخبگان و مردم است در میدان عمل با تولید دانش بنیان باید نقش ویژه روانی و شناختی ایفا کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار