فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند، گفت: نقشه دشمنان طی این سال ها با شکست مواجه شده است.

تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند

به گزارش گلستان 24، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه هفته کار و کارگر اظهارکرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، این آب و خاک در همه عرصه های گوناگون پیشرفت های چشمگیری داشته که قابل قیاس با سایر دوران ها نیست.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که سردمداران رژیم طاغوت هیچ اعتقادی به ظرفیت داخلی نداشتند و کشور تماما وابسته به خارج بود.ش

وی بیان کرد: سال ها است تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی با تکیه بر جوانان ایران اسلامی بوده و کاری که شما امروز انجام می‌دهید اجرای دستورات امام جامعه است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: امروز ما این جلوه های زیبای تولید و اشتغال را در شرایطی رقم می‌زنیم که تحت ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی است و این عظمت کار کارگران ما را مضاعف می کند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ۴۳ سال است که دشمن هرچه در توان داشته برای نابودی این انقلاب الهی و این نظام اسلامی به کارگرفته اما تمام سیاست های آنها به فضل الهی شکست خورده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار