فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت:عنصر ایمان از رموز موفقیت انقلاب اسلامی است و امروز انقلاب اسلامی دنیای مستکبران را به خطر انداخته است.

عنصر ایمان از رموز موفقیت انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان 24، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکوهی امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش الی بیت‌المقدس گردان‌های بسیج شهرستان گرگان اظهار کرد: امروز ما باید با عنصر ایمان در برابر دشمنان مقاومت کنیم و لحظه‌ای غفلت در مقابل دشمن جایز نیست. 

وی وی با اشاره به آیه وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ، تصریح کرد: این آیه از ابتدای انقلاب تاکنون شامل حال انقلاب اسلامی شده و در مقابل مکر دشمنان به لطف الهی از معابر سختی عبور کردیم و به قله اقتدار رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس یکی از کلیدی‌ترین آوردگاه‌های انقلاب اسلامی بود که مردم ایران اسلامی با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب را به درختی تنومند مبدل کردند تا دفاع مقدس مقدمه‌ای بر فتح بیت‌المقدس عزیز باشد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان یادآور شد: پیام رزمایش الی بیت‌المقدس ضمن اعلام آمادگی و توان رزمی حداکثری گردان‌های بسیج، ارتقای امنیت برای رضای خداست و از شما برادران و خواهران می‌خواهم در تمامی لحظات رزمایش خدامحور باشید.

رزمایش الی بیت المقدس با نام و یاد سرلشکر شهید محمد حجازی با حضور گردان‌های بسیج در سه محور دفاعی ، امنیتی و امدادی در شهرهای مختلف گلستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار