مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: در استان گلستان ۸۱۶ واحد با ظرفیت اشتغال برای ۱۵ هزار و ۳۸۸ نفر وجود دارد که از این تعداد ۶۲۶ واحد فعال هستند.

۶۲۶ واحد تولیدی فعال در شهرک های صنعتی گلستان/ایجاد 163 فرصت شغلی در سه ماهه نخست امسال

به گزارش خبرنگار ساجد خبر، رضا شهمرداری اظهار کرد: از ابتدای امسال و با ۱۳ فقره قرارداد سرمایه‌گذاری، زمینه جذب حدود ۹۸۰ میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم شد.

وی افزود: این سرمایه گذاری با واگذاری سه هکتار و ۳۰۰ متر مربع زمین به سرمایه گذاران بوده که پیش بینی ایجاد اشتغال پایدار حدود ۱۹۸ نفر است.

به گفته وی در استان گلستان ۸۱۶ واحد با ظرفیت اشتغال برای ۱۵ هزار و ۳۸۸ نفر د سطح ۳۷۰ هکتار و سرمایه گذاری اولیه ۲۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی استان وجود دارد که از این تعداد ۶۲۶ واحد فعال است.

شهمرادی ادامه داد: در بازه زمانی سه نخست امسال، ۱۶۳ فرصت شغلی پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده که برای تحقق این مهم، پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در گلستان از متقاضیان علاقمند به سرمایه گذاری به منظور کمک به توسعه اقتصادی استان استقبال می کند و طرح های زیرساختی و توسعه ای در شهرک ها و نواحی صنعتی با جدیت دنبال می‌کند.

شهمرادی ایجاد سه تصفیه خانه فاضلاب در شهرک های صنعتی گنبدکاووس، ناحیه صنعتی آقچلی و شهرک صنعتی آزادشهر، گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب برای شهرک صنعتی کردکوی و بندرترکمن ، تعیین تکلیف زمین های راکد و واگذاری آن به سرمایه گذاران جدید، بازگشت ۵۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید، توسعه شهرک صنعتی گنبدکاووس، نواحی صنعتی کلاله ، رامیان،و گمیشان، واگذاری زمین به سرمایه گذاران حوزه تولید مبل در عطاآباد آق قلا و واگذاری زمین برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و حمایت از آنها برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی را از جمله برنامه مهم دیگر شرکت شهرک های صنعتی استان در سال جاری برشمرد.

وی ادامه داد: در بازه زمانی سه نخست امسال، ۱۶۳ فرصت شغلی پایدار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایجاد شده که برای تحقق این مهم، پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار