مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امدادخمینی(ره):

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امدادخمینی(ره) گفت: نشست هفتگی با علما، بزرگان، ائمه جمعه و فرمانداران مناطق کشور در دستور کار قرار دارد تا از این طریق فرهنگ زکات در جامعه بیش از گذشته رواج پیدا کند.

ائمه جمعه و فرمانداران نفش مهمی در توسعه فرهنگ زکات دارند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری روز پنجشنبه در سومین جشنواره سراسری زکات در گلستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ زکات گام بلندی برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی نیازمندان است که تلاش می‌کنیم با برگزاری جشنواره‌های سراسری و دیگر اقدامات فرهنگی ، این واجب الهی احیا و ترویج شود.

وی افزود:یکی از راه های ترویج بیشتر زکات، معرفی بهتر و بیشتر آن است که برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت دانشگاه ها برای تدوین مقالات و پژوهش های دقیق استفاده کرد.

مهری بیان کرد: علاوه بر آن برگزاری جشنواره های سراسری در ۳۱ استان، میزبانی از همایش بین المللی زکات در تهران و نشست هفتگی با علما، بزرگان، ائمه جمعه و فرمانداران مناطق کشور در دستور کار قرار دارد تا از این طریق فرهنگ زکات در جامعه بیش از گذشته رواج پیدا کند.

مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امدادخمینی(ره) اظهار امیدواری کرد که با کمک علما و کارگزاران زکات بخشی از مظلومیت این فریضه برطرف شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار