رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب اعتبارات منابع ملی برای پیشرفت استان گلستان هستیم.

گلستان برای پیشرفت نیاز به جذب منابع ملی دارد

به گزارش گلستان 24، قدرت‌الله عابدی روز چهارشنبه در نشست با اعضای کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: تحقق رشد ۷.۳ درصدی امسال این استان به کار جهادی و انقلابی و مشارکت بیش از گذشته تمام مدیران دستگاه‌ها و همکاری بانک‌ها نیاز دارد. 

وی افزود: در تحقق این برنامه، توجه به مشارکت بخش خصوصی بیشتر خواهد شد و سرمایه‌گذاران در قالب انفرادی و شرکت تعاونی در اجرای طرح‌های کشاورزی، گردشگری، خدماتی و صنعتی برای توسعه اقتصادی سهیم می‌شوند.

عابدی در حوزه مصوبات سفر در اسفندماه سال گذشته رییس جمهور به گلستان گفت: تاکنون ۱۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی توسط معاون اول رییس جمهور به استان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: همچنین ۱۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل بند "ب" تبصره ۱۶ و ۲۲ هزار میلیارد ریال از محل "تبصره ۱۸" به استان ابلاغ شده تا برای اجرای طرح‌های اشتغال‌آفرین و توسعه‌ای استان هزینه شود.

مدیران گلستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خواستار تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبارات منابع ملی برای پیشرفت استان گلستان شد.

عابدی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌ها برای شتاب در جذب اعتبارات ابلاغ شده به استان گفت: برای جذب اعتبارات ستاد شهرستان و کارگروه استانی تشکیل شده و دستگاه‌ها باید اطلاعات اولیه را در سامانه ثبت و بانک‌ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی هم پرونده‌های ثبت شده را بررسی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار