شهردار گنبدکاووس :

شهردار گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت که شهروندان این شهر امسال ۴۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ درصد از بدهی عوارض نوسازی سنوات گذشته را به شهرداری را پرداخت کردند.

۲۰ درصد از بدهی عوارض نوسازی سنوات گذشته توسط مردم پرداخت شد

به گزارش گلستان 24، سیدعلی اصغر موسوی چهارشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی - هنری تابستانی شهرداری گنبدکاووس و نیز پنجمین دوره قرعه کشی جوایز خوش حسابی شهروندان در پرداخت به موقع عوارض نوسازی اظهار کرد: ساکنان این شهر افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال عوارض نوسازی و خدمات به شهرداری بدهکار هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری برای وصول مطالبات خود به اجرای برخی سیاست‌های تشویقی از جمله تخفیف تا سقف ۱۰ درصد بدهی و برگزاری جشنواره خوش حسابی با اهدای جوایز نفیس به شهروندان به قید قرعه اقدام می‌کند.

موسوی ادامه داد: با موافقت و تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، شهرداری پنجمین جشنواره خوش حسابی را برای شهروندانی که نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری تا پایان سال گذشته اقدام کردند، برگزار کرد.

شهردار گنبدکاووس اظهارداشت: این شهرداری در پنجمین جشنواره خوش حسابی و براساس میزان وصول مطالبات تعدادی جایزه در نظر گرفت که شامل ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش ۲۰ میلیون ریال، هفت دستگاه دوچرخه هر کدام به ارزش ۴۰ میلیون ریال و ۲ کمک هزینه سفر به کربلای معلی هر کدام به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بود.

وی افزود: شهرداری گنبدکاووس افزون بر ۴۵ هزار پرونده املاک دارای کد نوسازی در این شهر شامل واحدهای مسکونی، تجاری و زمین‌های فاقد بنا دارد که شهروندان مطابق ماده ۲ قانون نوسازی و عمران شهری مصوب ۱۳۴۷ موظف به پرداخت عوارض هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار