رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران :

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: نقشه جامع پیش روی بانک حذف کارمزد وام قرض الحسنه و جایگزینی با مزد خدمت است .

نقشه جامع پیش روی بانک حذف کارمزد وام قرض الحسنه

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی امامی در دیدار با امام جمعه اهل سنت غرب استان ، استاد حاج قربان محمد آخوند اونق اظهار کرد: نقشه جامع پیش روی بانک حذف کارمزد وام قرض الحسنه و جایگزینی با مزد خدمت است و برای انجام این عملیات نشستهای فقهی متعددی را با علما برگزار کرده ایم.

وی افزود: این عملیات نوین بانکی برای توسعه خدمات به آحاد و اقشار مختلف جامعه صورت می گیرد و هم اکنون بانک قرض الحسنه مهر ایران وام را با کارمزد صفر درصد را نیز پرداخت می کند و در جامعه دینی اهل سنت طرفداران بسیاری دارد.

در ادامه این دیدار استاد حاج قربان محمد آخوند اونق نیز گفت:  تمامی مردم ایران در سایه نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند و به همین جهت همه شئون و رفتار ما باید اسلامی باشد.

وی افزود: هدف و مسئولیت ما از زندگی در جامعه اسلامی،پیشگیری، رفع و زدودن حرام از تمامی جهات است و امیدواریم مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز بدنبال عملیاتی  شدن راهکارهای ارائه شده باشند و از برگزاری جلسه با حضور علما و مدیران بانک برای دستیابی به توافقی که مورد نظر علمای اسلامی و با محوریت مرکز بزرگ اسلامی باشد استقبال می کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار