مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از 90 کلاس در مناطق محروم و کم برخوردار با تخصیص اعتبار 135 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و آماده سازی می شود.

فتتاح و آماده سازی بیش از 90 کلاس درس در مناطق محروم/تخصیص 205 میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سیدرضا نظری روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه خبری شهید حسین همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: 44 طرح ورزشی در استان با اعتبار 20 میلیارد تومان که 8 میلیارد تومان آن توسط خیران پرداخت می شود در دست اجرا است که از این تعداد 12 طرح در هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: گلنگ زنی 3 سالن ورزشی در هفته دولت با اعتبار 303 میلیارد و 405 میلیون تومان و افتتاح 3 کلاس تربیت بدنی با اعتبار 210 میلیارد تومان و افتتاح استخر دانش آموزی در گنبد با اعتبار 9 میلیارد و 300 میلیون تومان، افتتاح 4 مرکز مشاوره جامع خانواده با اعتبار 970 میلیون تومان و 83 میلیارد تومان از دیگر طرح های  هفته دولت در حوزه آموزش و پرورش است.

نظری گفت: 205میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و 130 میلیارد تومان هم برای تکمیل طرحهای خیرساز و هوشمندسازی مدارس برای اموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است.

میلیارد تومان از ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و 130 میلیارد تومان هم برای تکمیل طرحهای خیرساز و هوشمندسازی مدارس برای اموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح نظام تعلیم و تربیت گلستان بین‌المللی خواهد شد و پس از اجرای آن می‌توانیم مدعی داشتن و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: برای بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به افت تحصیلی آنان در ایام شیوع کرونا در تابستان امسال ۲ طرح تثبیت یادگیری در ابتدایی و تعمیق یادگیری برای دوره‌های اول و دوم متوسطه از سوی دولت ابلاغ شد که برای هر یک از این طرح‌ها به ترتیب ۱۶۰ و ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار