فرماندار آق قلا:

فرماندار شهرستان آق قلا گفت: نخستین مرکز تشخیص بیماریهای اسب در کشور در شهرستان آق قلا در هفته دولت افتتاح می شود.

افتتاح نخستین مرکز تشخیص بیماریهای اسب در آق قلا در هفته دولت/ مشکل حمل پسماندها پیگیری شد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سلیمان هاشمی صبح امروز در قرار گاه خبری شهید همدانی اظهار کر د: در هفته دولت 100 طرح با اعتبار بیش از 520 میلیارد تومان در شهرستان آق قلا به بهره برداری می رسد.

وی افزود: 88 طرح عمرانی و 12 طرح اشتعالزایی از جمله طرح های هفته دولت در شهرستان آق قلا است که بهبهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

هاشمی گفت: نیروگاه 8/4 مگاواتی شهرک صنعتی اترک توسط کارنسار خزر با 120 میلیارد تومان هزینه ، افتتاح منازل مشکونی روستای وحدت بخش وشمگیر ، گلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی ، توسعه تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا و مدرسه 6 کلاسه در یکی ذاز روستاهای این شهرستان از شاخص ترین طرح های هفته دولت است.

هاشمی بیان کرد: پیگیری مشکل حمل زباله به سایت که یکی از معضلات و مشکلات مردم آث ثلا شده بود با و رود استاندار با جدیت پیگیری شد و مشخص شد که شیرابه های سریز شده مربوط به حمل زباله های تویط ماشین های داخل استان است و مربوط به ماشینهای حمل رباله مازندران به گلستان نیست.

وی افزود: در همین راستا و با پیگیری های مستمر از مصوبات 120 میلیارد تومانی استانی مبلغ 45 میلیارد تومان به بهسازی سایت پسماند در بخش های مختلف تخصیص پیدا کرد و ماشین های حمل زباله نیز موظف شدند شیرابه ها را کنترل کنند .

هاشمی اظهار کرد: 50 طرح عمرانی از ره آورد سفر ریاست جمهوری با اعتبار 848 میلیارد و 417 میلیون تومان در هفته دولت برای این شهرستان در نظر گرفته شده که در دست اقدام است.

وی ادامه داد: مبلغ 965 میلیار د و 689 میلیون تومان تسهیلات بانکی و قرض الحسنه از محل سفر ریاست جمهوری برای شهرستان در حوزه اشتغالزایی و کارافرینی در نظر گرفته شده است.

هاشمی گفت: برای احداث جاده آق قلا به بندر ترکمن، آق قلا به گنبد و آق قلا به مرز مبلغ 30 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای طرح علاج بخشی سد وشمگیر نیز 100 میلیارد تومان اعتبار دیده شده که مبلغ 20 میلیار د تخصیص داده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار