مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

مدیر کل راه و شهرساری استان گلستان گفت: 700 میلیارد تومان اغاز عملیات اجرائی در استان داریم که بعد از هفته دولت عملیات نهضت ملی مسکن با سعت اجرائی می شود.

700 میلیارد تومان آغاز عملیات اجرائی/ وجود بیش از 2300 مسکن مهر نیمه تمام در استان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، مهدی ملک صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در بحث نهضت ملی مسکن برای سال اول 240 هکتار اراضی تامین شده است .

وی افزود: بنیاد مستضعفان در شهر ستان کلاله 60 هکتار از اراضی خود را برای ساخت نهضت ملی مسکن تخصیص داده است و با حمایت فرماندار گنبد 100 هکتار زمین شناسایی شده و در خال انتقال سند به راه و شهرسازی برای ساخت است .

ملک گفت: در طرح نهضت ملی مسکن گنبد 12 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند و با الحاق زمین در دو شهر کلاله و گنبد به این طرح پیش بینی می شود که نزدیک به 40درصد از متقاضیان تحت پوشش قرار میگیرند.

وی بیان کرد: در 7 شهر بالای 25 هزار نفر استان تعداد ثبت نامی های نهضت ملی مسکن 69 هزار نفر است و از این تعداد 50 هزار نفر حائز شرایط استعلام سبز  هستند و 20 هزار نفر حائز شرایط فعال می شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در طی یکسال اخیر بالغ بر 11 هزار واحد برای محدوده درون شهری خود مالکی تعریف شده است و سه هزار نفر تشکیل پرونده دادهو مرحله اول تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: 16 طرح عملیاتی اجرائی و افتتاح در هفته دولت خواهیم داشت که مهم ترین آن کلنگ زنی یکهزار واحدی نهضت ملی مسکن است.

ملک گفت: 29 پیمانکار بومی برای طرح نهضت ملی مسکن اعلام آمادگی کرده اند که تا این لحظه از پیمانکار خارج استان استفاده نشده است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 2300 واحد مسکن مهر نیمه تمام در استان وجود دارد که رها شده بود و با ریزنی های انجام شده برخی مالکان عملیات اجرائی بعد از پیگیری های مسرانه کار را شروع کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار