مشاور امور عمرانی شهردار گرگان:

مشاور امور عمرانی شهردار و مدیر ارشد پروژه شهربازی مدرن گرگان گفت: عملیات عمرانی فاز اول در مجموع با ۸۳ درصدی پیشرفت فیزیکی، آماده نصب تأسیسات و تجهیزات در یکی دو ماه آینده می شود.

پیشرفت 83 درصدی فاز نخست پروژه شهربازی مدرن گرگان

به گزارش گلستان 24، سینا اتحادی در رابطه با آخرین وضعیت شهر بازی گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری با تاکیدات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر گرگان سرعت پیشرفت احداث پروژه رشد مضاعفی پیدا کرد.

وی تصریح کرد: فاز اول پروژه شهربازی مدرن در قالب سوله سرپوشیده یا مسقّف با پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی در قسمت دیوارچینی و پیشرفت ۹۰ تا ۹۵ درصدی در بخش کانال های تأسیسات در حال اجرا است.

اتحادی افزود: عملیات عمرانی فاز اول در مجموع با ۸۳ درصدی پیشرفت فیزیکی، آماده نصب تأسیسات و تجهیزات در یکی دو ماه آینده می شود.

مدیر ارشد پروژه شهربازی مدرن گرگان گفت: انشاءالله عملیات احداث فاز اول تا اواخر مهر ماه به پایان می رسد و سپس پروژه برای تجهیز و راه اندازی دستگاه ها تحویل سرمایه گذار می شود.

اتحادی در پایان عنوان کرد: مدیریت شهری گرگان با انگیزه بسیار بالایی در نظر دارد بزرگترین پروژه استانی یعنی شهربازی مدرن را با بالاترین سرعت و کوتاه ترین زمان ممکن برای شهروندان عزیز به ارمغان بیارد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار