مدیر مخابرات منطقه گلستان:

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت : در هفته دولت 100 پروژه مخابراتی با اعتبار 135 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد و این پروژه ها در همه جغرافیای استان گلستان با تمرکز نقاط روستایی تدارک دیده شده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت :

به گزارش خبرنگار گلستان 24، غلامعلی شهمرادی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: به منظور تکمیل پوشش همراه و ارتقاء کیفیت و سرعت اینترنت که جزو مطالبات مردم است، ارتقاء تکنولوژی موجود به ویژه در نقاط روستایی است.

وی افزود: بحث توسعه فیبر نوری از پروژه های کلیدی دیگری است که در استان به شمار می رود و کابل های مسی تمام خانه ها ما به مخابرات مرتبط هستند، طول عمر این کابل ها در کیفیت تاثیرگذار است و در تلاش هستیم که این کابل های مسی را با فیبر نوری جایگزین کنیم.

شهمرادی گفت: مخابرات کار بسیار جهادی را شروع کرده است و پروژه ای تحت عنوان نجماع که هدف آن توسعه فیبر نوری است را دنبال می کنیم و انتخاب پیمانکاران را استارت زدیم و با شروع پروژه تحول عظیمی را در شهرهای استان شاهد خواهیم بود و هدف ما رساندن فیبر به خانه های مشترکان است.

وی ادامه داد: مصرف اینترنت گلستان از متوسط کشوری بالاتر است، این یک فرصتی برای مخابرات به شمار می رود و برای اینکه این مصرف بالا را پوشش دهیم باید شبکه امکان پوشش اینترنت مصرفی استان را داشته باشد و برای این منظور باید پهنای باند خود را افزایش دهیم تا مردم در زمان مصرف اینترنت از کیفیت و شبکه مطلوب برخوردار باشند.

شهمرادی اظهار کرد: توسعه پورت های پرسرعت اینترنت از دیگر اقدامات ما  در استان است تا بتوانند مشترکان ما سرویس وی.دی.اس.ال و ای.دی.اس.ال را دریافت کردند، در سرویس وی.دی.اس.ال حداقل سه برابر سرویس ای.دی.اس.ال سرعت اینترنت دارد.

وی گفت: مخابرات یکی از بازیگران تامین زیرساخت است و به دلیل ترکیب سهامداران ما نگاه ما همچنان دولتی است و به دنبال خدمت رسانی به مردم هستیم و پروژه های مختلفی که در استان به بهره برداری می رسد شاید صرفه اقتصادی خاصی نداشته باشد ولی در تلاش هستیم که خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار