نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه استان از نظر صنعت و گردشگری عقب مانده است، گفت: گلستان ظرفیت های خوبی داشته ولی تاکنون نتوانسته ایم به درستی از آن استفاده کنیم.

گلستان از نظر صنعت و گردشگری عقب مانده است

به گزارش گلستان 24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی شب گذشته در این دیدار با وزیر صمت، اظهارکرد: در گذشته کشاورزی در گلستان رونق خاصی داشت ولی اکنون وضعیت خوبی ندارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: هر چند دولت خرید محصولات را بالا برده اما در فروش بعضی از محصولات کشاورزی با توجه به هزینه‌های بالای آن، به یک معنا به کشاورزان اجحاف می‌شود.

وی بیان کرد: استان گلستان با داشتن بیش از هزار واحد تولید مرغ گوشتی از تولیدکنندگان بزرگ این ماده پروتئینی در کشور است اما تولیدکنندگان با توجه به هزینه‌های بالا گله مند هستند.

امام جمعه گرگان گفت: نباید با ضرر و زیان رساندن به مرغدار قیمت مرغ را پایین نگه داشت بلکه دولت باید ضمن رسیدگی به امور تولید آنها در پایین نگه داشتن قیمت مرغ و ضرر نرساندن به تولیدکنندگان تدبیری کنند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه گلستان از نظر صنعت و گردشگری عقب مانده است، گفت: در مقایسه با استان‌های شمالی و همجوار بخش گردشگری و صنایع در استان ظرفیت خوبی برای جبران بخشی از عقب ماندگی‌های صنعتی استان بوده و دولت باید به صورت متوازن به این امر نگاه ویژه ای داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار