مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در راستای تداوم نهضت گازرسانی بویژه نوار مرزی استان 8 پاسگاه مرزی این استان تزریق گاز شد.

پاسگاه مرزی استان تزریق گاز شد

به گزارش گلستان 24، علی طالبی اظهار کرد: این شرکت به‌منظور رفاه و آسایش مرزبانان غیور و جان بر کف و حافظان امنیت کشور کار گازرسانی به پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی را در اولویت داشته و در کنار امنیت و پایداری که اکنون برای مرزهای ایران اسلامی متصور است، رفاه و آسایش و آبادانی نیز به این عزیزان هدیه می‌شود.

وی اظهار کرد: این شرکت در کنار گاز رسانی به روستاهای مرزی استان که جزو مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند کار گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی همجوار را نیز دراولویت کاری دارد و به همین منظور پس از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم روند گازرسانی به 8 پاسگاه در نقطه صفر مرزی استان انجام گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم و اجرای شبکه گذاری این پاسگاه‌های مرزی، عملیات اجرایی آنها در سال جاری به پایان رسیده و پس از تزریق گاز در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

 طالبی تصریح کرد: برای گازرسانی به این پاسگاه‌های مرزی فوق بالغ بر 6500 متر شبکه اجرا شده و 8 انشعاب وصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان یادآور شد: تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود 99 درصد جمعیت روستایی استان ازگاز طبیعی بهره‌مند هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار