نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۴۲۷ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی برای اجرای پنج طرح عمرانی شامل احداث یک دهنه پل روستایی، روکش آسفالت جاده موسوم به آلمان، احداث شهرک دامپروری، بازنگری طرح هادی هفت روستا و احداث مخزن ذخیره آب روستای «چای قوشان» این شهرستان خبر داد.

۴۲۷ میلیارد ریال برای اجرای پنج پروژه عمرانی به گنبدکاووس اختصاص یافت

به گزارش گلستان 24، امانقلیچ شادمهر بیان داشت: این اعتبارات با مساعدت و همراهی برخی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و پیرو سفر دوم و سوم شهریور امسال علی نکیزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران ملی و استانی به گنبدکاووس اختصاص یافت.

وی افزود: از مبالغ اختصاص یافته، ۲۰ میلیارد ریال برای احداث یک دهنه پل در ورودی روستای «بی بی شیروان» گنبدکاووس است که هم اکنون کار مطالعات آن توسط مشاور در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی این پروژه شروع می‌شود.

شادمهر بیان اینکه برای احداث شهرک دامپروری در گنبدکاووس نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، اضافه کرد: اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مخزن ذخیره آب در روستای «چای قوشان» (فجر سه) به منظور آبرسانی به برخی روستاهای نوار مرز از دیگر اعتبارات تخصیصی به این شهرستان است که در مرحله انتخاب پیمانکار برای شروع پروژه قرار دارد.

نماینده مردم گنبدکاووس ادامه داد: عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت جاده موسوم به آلمان به طول ۱۵ کیلومتر با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال، چهارمین پروژه‌ عمرانی گنبدکاووس است که عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی افزود: برای بازنگری طرح هادی هفت روستای بخش مرکزی گنبدکاووس از جمله «بی بی شیروان»، «قوچمراد»، «کوچک دیگی سید»، «ایمر محمد قلی آخوند» و «توقلجیق تپه» هم مبلغ هفت میلیارد ریال تخصیص و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان برای انجام کار ابلاغ شده است.

شادمهر اضافه کرد: علاوه بر اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های اشاره شده، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای بهسازی ۲۰۰ واحد مسکونی مناطق روستایی این شهرستان به بنیاد مسکن ابلاغ شده است.

وی همچنین از پیش‌بینی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به «نفت» گنبدکاووس خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز به زودی با تخصیص بخشی از اعتبارات آغاز می‌شود.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از انتخاب پیمانکار برای عملیات بهسازی جاده «آق آباد - چای قوشان» این شهرستان هم خبر داد و بیان داشت: هم اکنون تجهیز کارگاه توسط پیمانکار درحال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار