عضو شورای شهر گرگان خبر داد:

عضو شورای شهر گرگان از استمرار بسته های تشویقی برای پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی در این شهر خبر داد و گفت: تخفیفات ویژه برای تولیدکنندگان مسکن در گرگان به هفت درصد افزایش یافت.

تخفیف ویژه پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در گرگان

به گزارش گلستان 24، مهران کاظم نژاد اظهار کرد: پیش بینی بسته‌های حمایتی و اعمال تشویق برای پرداخت نقدی عوارض یکی از رویکردهای مجموعه مدیریت شهری برای حمایت از بخش ساختمان است که براساس ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید و بند ۱۲ از ماده دو (مقررات عمومی و سیاست‌های تشویقی) تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۱ در گرگان اجرایی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: به منظور تشویق آن دسته از شهروندانی که روش نقدی را برای پرداخت عوارض انتخاب کنند، این تخفیف‌ها اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: میزان تخفیف برای پرداخت نقدی در حال حاضر برای منطقه یک ۸۵ درصد، منطقه دو و سه، ۷۵ درصد، واریز نقدی در دی ماه در منطقه یک ۷۵ درصد، منطقه دو و سه رقم تخفیفی ۶۵ درصدی و برای واریزهای نقدی در بهمن ماه در منطقه یک تخفیف ۸۰ درصدی و در مناطق دو و سه تخفیف ۷۰ درصدی اجرا می‌شود.

کاظم نژاد ادامه داد: با هدف تخصصی کردن فعالیت حرفه‌ای تولید مسکن در صنعت ساختمان با رویکرد بهبود کیفیت اجرا، استفاده از مصالح مرغوب و تامین حقوق مصرف کنندگان میزان تخفیف‌های پیش بینی شده برای انبوه سازان مسکن از سه به هفت درصد افزایش یافت.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: براساس این مصوبه قانونی که پس از تایید در کمیته تطبیق قابلیت اجرایی پیدا می‌کند، اعضای انجمن انبوه سازان مسکن علاوه بر تخفیف سه درصدی معمول می‌تواند حداکثر از چهار درصد تخفیف مازاد بهره مند شوند که دریافت پروانه دوم ساختمان و یا احداث بنا بالای هزار متر از جمله موارد مشمول تشویقی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار