رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: مذاکراتی را برای توسعه فضا در دست اقدام داریم که برج المان شهری گرگان یکی از آنها است و در صورت مساعدت شهرداری به برج فناوری شهری تبدیل می شود.

مشکل در تامین مکان برای استقرار استارتاپ ها /به افزایش فضا نیازمندیم

به گزارش گلستان 24، مهدی غفاری اظهار کرد: پارک علم و فناوری گلستان دو هزار متر فضا داشت که هم اکنون به ۱۵ هزار متر رسیدیم ولی علی رغم افزایش فضاهای موجود اما در تامین مکان برای استقرار استارتاپ ها دچار مشکل هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه فضاهای موجود هم در مالکیت خود دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و ما فقط بهره بردار هستیم، افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه با ما مشارکت داشته باشند تا بتوانیم شرکت‌های استارتاپی را حمایت کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر طبقه منفی کارخانه نوآوری گرگان به دلیل محدودیت فضایی در حال آماده سازی بوده تا به متقاضیان واگذار شود.

غفاری اضافه کرد: مذاکراتی را برای توسعه فضا در دست اقدام داریم که برج المان شهری گرگان یکی از آنها است و در صورت مساعدت اعضای شورای شهر و شهرداری به برج فناوری شهری اختصاص خواهد یافت.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان عنوان کرد: در این مکان، استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری مستقر شده و بازوی اجرایی و فکری خوبی برای شهرداری خواهند بود.

وی گفت: همچنین با اداره کل فنی و حرفه‌ای در حال رایزنی هستیم تا فضاهای جدیدی را در اختیار ما قرار دهند.

غفاری از استقرار مرکز رشد در گنبدکاووس و مذاکره با دانشگاه گنبد در خصوص راه اندازی یک مرکز جدید، استقرار مرکز رشد در دانشگاه علی آبادکتول، گالیکش و بندرترکمن و خبر داد و گفت: همچنین راه‌اندازی مرکز رشد در بندرگز در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار