مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان :

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: وظایف ما خدمت رسانی است و اگراین وظایف با نیت پاک انجام شود حقاً نوعی عبادت است و اجر دنیوی و اخروی دارد.

وظیفه ما خدمت رسانی است/منابع انسانی نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی طالبی در جلسه هم اندیشی و گفتمان که به منظور بررسی مشکلات پرسنلی و اداری کارکنان  ستاد و ادارات گازرسانی به صورت وئیدو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با همت و حرکت های  جهادی که توسط مدیران و کارشناسان وهمکاران واحدهای صف و ستاد انجام می شود به یک نوع نقطه اتکای بخشی درسطح کشور با توجه به شرایط خاص استان گلستان که در انتهای خطوط گاز واقع می‌شود برسیم و با سربلند ی ، آبروی  نظام و حاکمیت را برای تامین انرژی پایدار که در این منطقه مسئولیت داریم به نحو شایسته ای انجام داده و شرمنده مردم نشویم .

وی افزود: رویکرد  شرکت باید به این سمت باشد تا برای همدیگرحرمت قائل شویم و آرامشی ایجاد کنیم تا تمامی همکاران در کمالِ اعتماد،صمیمیت و صداقت،درخواستها و  مشکلات مشروع  خود را مطرح کنند ، ضمن اینکه در مورد مردم و مراجعین نیز به همین نحو باشد  تا رضایت مردم کسب شده و دعای پرخیرشان همیشه همراه ما باشد.  

طالبی جایگاه  منابع انسانی در پیشبرد اهداف سازمان را بسیار مهم خواند و بر ضرورت توجه ویژه به این منابع و پیگیری درخواست ها و مرتفع نمودن مشکلات پرسنلی و اداری آنها تاکید کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست کارکنان حاضر در جلسه و همچنین روسا و پرسنل ادارات گازرسانی درخواستها و مشکلات اداری و پرسنلی خود را مطرح کردند که مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره به سئوالات مطروحه پاسخ دادند و مقرر شد کلیه خواسته های آنان در چارچوب ضوابط جاری شرکت مورد بررسی ، رسیدگی و مرتفع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار