معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دکتر زنگانه استاندار گلستان مانع از استثناء شدن برخی مناطق و مکان‌ها در صورت قطع گاز شدند، ایشان مصرانه تاکید داشتند به جای مستثنی قرار دادن برخی مکان‌های خاص تمام سعی و همت خود را برای مدیریت تامین و توزیع گاز از مراکز پرمصرف و غیرضرور برای پایدار کردن گاز مردم بکار گیرد.

استاندار مانع از استثناء شدن برخی مناطق و مکان‌ها در صورت قطع گاز شد

به گزارش گلستان 24، سیدعلی مهاجر ظهر  در بازدید از شرکت پالایش فراورده‌های نفتی گلستان اظهار کرد: گلستان در سال‌های گذشته بحران‌های متعددی در حوزه تامین انرژی را تجربه کرده اما با تلاش شبانه‌روزی استاندار و اهتمام همه مدیران عضو مدیریت بحران و همگامی مردم، دغدغه‌های کمتری فراروی اهالی استان قرار گرفت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: استمرار و اهتمام مردم در اجرای پویش «هر خانه یک بخاری» و همکاری در مصرف بهینه سوخت مهمترین انتظار و مطالبه خادمان مردم در دستگاه جایی از مردم است تا با حداقل مشکلات از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

وی همچنین خطاب به اهالی گلستان افزود: علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز، مردم در بهره‌مندی از سایر انرژی‌ها از جمله برق و بنزین هم صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گفته مهاجر، کاهش سفرهای غیرضروری و استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله مباحثی است که شهروندان می‌توانند با اجرای آن در این طرح سهیم باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تامین سوخت جایگزین برای نانوایان، مرغداران و گلخانه‌داران تاکید کرد: باید نظارت‌های کامل قبل، حین و بعد از اجرای این طرح به گونه‌ای اجرا شود که در مواجه با چنین شرایط کمترین آسیب به مردم وارد شود.

وی ادامه داد: در ماجرای قطع یکبار گاز از سوی کشور ترکمنستان و بحرانی که بابت این موضوع برای مردم استان گلستان به وجود آمد همدلی و پای کار بودن دستگاه‌های اجرایی خصوصا اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار بود که تلاش شبانه‌روزی و حتی تا پاسی از شب در روز تعطیل باعث شد تا با اتخاذ تدابیر لازم مشکلی گسترده در تامین گاز خانگی ایجاد نشود.

مهاجر یادآور شد: تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت گاز استان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گلستان مصداق بارز سربازان گمنامی هستند که اگرچه چشمان مردم شاید نظارگر زحمات شما عزیزان نباشد ولی خداوند بزرگ ناظر اعمال همه شما است و به کارتان در خدمات‌رسانی صادقانه به مردم برکت می‌دهد.

وی ادامه داد: از اینکه گاز خانگی مردم با وجود کمبود شدید ناشی از قطع گاز از سوی کشور ترکمنستان قطع نشده و مردم به زحمت نیافتادن خوشحال هستیم.

مهاجر افزود: تقدیر وزیر کشور از مدیریت استاندار گلستان برای مدیریت در بحران گاز استان نشان داد که همراهی خوب و بی‌نظیری مردم گلستان در صرفه‌جویی و توجه به درخواست‌های خادمان خود به همراه کار تیمی مدیران با دلسوزی و درایت رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از دلایل این موفقیت بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار