مدیرکل تعزیرات گلستان:

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: تعزیرات گلستان در ۱۰ ماه نخست امسال متخلفان را حدود ۹۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد.

تعزیرات گلستان امسال متخلفان را ۹۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد

به گزارش  گلستان 24، تقی حسام عصر شنبه در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهارکرد: هزار و ۴۵۵ فقره پرونده تعزیراتی در ۱۰ ماه نخست امسال در گلستان تشکیل شده که میزان محکومیت صادره آن ۸۸۹ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: ۵۲ درصد پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات رسیدگی و در مرحله اجرای احکام قرار دارد و میزان وصولی آنها ۱۳ میلیارد تومان بوده و مابقی پرونده‌ها هم در مرحله تجدیدنظر قرار دارد.

وی گفت: قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی با ۳۸۷ فقره بیشترین آمار پرونده‌های متشکله را به خود اختصاص داده‌اند و مواد غذایی با ۹۴ فقره، محصولات دخانی با ۷۰ فقره، لوازم منزل با ۲۸ فقره، سیلندر با ۴۷ فقره و رمز ارز با ۵۰ فقره پرونده در رده‌های بعدی قاچاق قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: بر اساس قانون هر گونه معامله که طرف حساب آن صرافی‌های مجاز، بانک مرکزی و موسسه‌های مالی و اعتباری نباشد قاچاق تلقی می‌شود.

حسام به برگزاری گشت مشترک برای نظارت بر کار صرافی‌ها تاکید کرد و گفت: با هدف جلوگیری از تخلفات و آسیب‌های احتمالی در این حوزه راه اندازی این گشت‌ها ضروری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار