رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آق قلا:

رئیس ستاد دهه فجر و فرماندار شهرستان آق قلا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۱۲۳ پروژه طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر ۴۴۱ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در شهرستان آق‌قلا افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۲۳ پروژه طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال زایی در آق قلا

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سلیمان هاشمی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد ۸۸ طرح و پروژه در بخش عمرانی و ۳۵ پروژه در بخش اقتصادی و اشتغالزایی است که زمینه اشتغال ۱۸۸ نفر را فراهم می‌آورد .

وی افزود: برق رسانی به محل ارداه راه آهن شمال شرق 2 با اعتبار 224 میلیارد تومان، ساخت مرکز جامع سلامت روستای سن سبیلی با اعتبار 75 میلیون ریال و بهره برداری از آب شرب پیرواش با اعتبار 75 میلیون ریال از مهم ترین طرح های این ایام است.

هاشمی گفت: لایروبی ید وشمگیر با اعتبار 30 میلیون تومان از دیگر طرح های مهم دانجام شده در این شهرستان است.

هاشمی گفت: افتتاح واحد تولیدی گرانول بازیافتی، آغاز به کار کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف، بهره برداری از کارخانه تولید مواد شوینده و چند واحد مرغداری و گلخانه از جمله مهمترین پروژه‌های بخش اشتغال زایی در شهرستان است.

فرماندار آق قلا گفت: از مجموع ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در این شهرستان در یک سال گذشته، ۶ واحد صنعتی و تولیدی دوباره بازگشایی شد و ده‌ها فرصت شغلی در این بخش ایجاد شد.

وی ادامه داد: استقرار اداراتی چون محیط زیست  و حمل و نقل جاده ای از دیگر برنامه ای انجام شده در این شهرستان است که نیاز تردد مردم به مرکز استان را کاهش داده است و بعد از کلنگ زنی اولین شهرک مبل سازی تصمیم داریم تا دومین شهرک تخصصی مبل سازی در این شهرستان را کلنگ زنی و راه اندازی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار