فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: در ایام دهه فجر امسال تعداد 245 طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر یکهزار و 255 میلیارد تومان افتتاح می شود.

افتتاح 245 طرح عمرانی با اعتبار یکهزار و 255 میلیارد تومان در دهه فجر

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عیسی پایین محلی در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در همین ایام 83 طرح اقتصادی با اعتبار 350 میلیارد تومان گلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: در مجموع 328 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار یکهزار و 605 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

پایین محلی گفت: افتتاح کارخانه خوراک دام  و طیور با اعتبار بالغ بر 53 میلیارد  تومان، افتتاح گلخانه صیقی و سبزیجات با اعتبار 55 میلیارد تومان و بهره برداری از سالن گاو شیری صنعتی با اعتبار 75 میلیارد تومان از نمونه مهم ترین طرح های این ستاد در ایام دهه فجر است.

وی ادامه داد: گلنگ زنی خط 4 انتقال برق و افزایش پست آق قلا با اعتبار 300 میلیون تومان، افتتاح 85 طرح عمرانی روستاهای گرگان با اعتبار 32 میلیارد تومان و یک طرح کلنگ زنی با اعتبار 11 میلیارد و 800 میلیون تومان و جاده آب فتح باغ که با اعتبار 15 میلیارد تومان افتتاح می شود.

پایین محلی بیان کرد: از زمان سفر ریاست جمهوری به گرگان تا کنون فقط 20درصد بودجه این مصوبات به گرگان تحقق پیدا کرده است.

به گفته فرماندار ،مبلغ 5 میلیارد تومان برای پرداهت تسهیلات 4درصدی اشتغالزایی در اختیار فرمانداری برای پرداخت به متقاضیانقرار گرفته است که هم اکنون متقاضیان در حال ثبت نام هستند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار