مدیرکل استاندارد گلستان:

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: نیرو و آزمایشگاه‌های استان، جوابگوی وظایف سازمان نیست اما مردم می‌توانند موارد تخلف را با شماره ۳۰۰۰۱۵۱۷ در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن ها رسیدگی شود.

نیرو و آزمایشگاه‌های استان، جوابگوی وظایف سازمان نیست

به گزارش گلستان 24، سیدمهدی حسینی  در نشست خبری اظهارکرد: در بخش نازل‌های سوخت و حوزه اندازه‌شناسی، گلستان ۸۵۰ نازل فعال دارد که ۱۰ درصد آنها از کار افتاده و برخی خرابی‌ها باعث شده میزان کم‌فروشی بیشتر شد که این نازل ها پس از رفع ایراد به چرخه فعالیت بازخواهد گشت.

وی به اجرای طرح عیدانه در گلستان اشاره کرد و گفت: در این طرح نوع خدمات و امکانات راه‌آهن، فرودگاه، ترمینال، هتل، هتل‌آپارتمان‌ها، زائرسراها، دفاتر خدمات پستی، مدارس، سالن‌های ورزشی، خانه سالمندان، رستوران، فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان ارزیابی خواهد شد.

حسینی یادآور شد: تمام برنامه‌های طول سال جاری همچون تدوین استانداردهای ملی، اندازه‌شناسی، پایش کیفیت و حوزه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار در طرح عیدانه اجرا می‌شود.

وی به ارزیابی عیار طلاهای موجود در گلستان اشاره کرد و گفت: در چهار شهرستان استان در مجموع حدود ۵۰۰ گرم طلای غیراستاندارد فاقد عیار لازم تخریب شد.

حسینی افزود: بر خلاف منازل، در حوزه آسانسورهای عمومی و دستگاه‌های دولتی، به همه ارگان‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مدیران و هیات مدیره اماکن عمومی همچون پاساژها اعلام کردیم از سال آینده آسانسورهای غیراستاندارد بدون اغماض پلمب خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۹۸ فقره گواهی استاندارد آسانسور در گلستان صادر شد اما اجازه بازرسی از آسانسورهای منازل را نداریم.

مدیرکل استاندارد گلستان با اعلام اینکه در دفاع از حقوق شهروندی با هیچ فرد و ارگانی تعارف نداریم گفت: ۸۰ درصد شهربازی‌های استان غیراستاندارد است.

به گفته وی ، مسوولیت استانداردسازی شهربازی بر عهده شهرداری‌ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار