مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد؛

مدیرکل استاندارد گلستان از اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی های استان خبرداد و گفت: براساس این طرح باید هزینه جعبه شیرینی هنگام فروش انواع شیرینی به طور مجزا محاسبه شود.

اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های گلستان/۲۰ فقره پرونده تشکیل شد

به گزارش گلستان 24، مدیرکل استاندارد و تعزیرات حکومتی گلستان شامگاه دوشنبه به صورت سرزده از اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های استان بازدید کردند.

مدیرکل استاندارد گلستان در این خصوص گفت: طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی‌های استان گلستان با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان در استان اجرا شد.

سید مهدی حسینی افزود: این طرح در ادامه طرح پایش و نظارت بر کمیت فرآورده‌های پیش بسته بندی که از اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد، دنبال و پیگیری می‌شود و براساس طرح خالص فروشی باید هزینه جعبه شیرینی هنگام فروش انواع شیرینی به طور مجزا محاسبه شود که این موضوع به مجمع امور صنفی استان هم اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: توضیحات و تذکرات لازم به واحدهای صنفی قنادی و شیرینی فروشان هم ارائه شده است.

حسینی بیان کرد: قنادان موظف به تعیین قیمت و وزن جعبه و خالص شیرینی به شکل جداگانه هستند و عدم رعایت این مساله کم فروشی تلقی می‌شود و واحدهای متخلف به تعزیرات معرفی خواهند شد.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: در بازرسی‌های انجام شده از شیرینی فروشی‌های شهر گرگان، پرونده ۲۰ قنادی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد قانونی ارسال شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار