فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: دشمنان در اغتشاشات به اعتصاب کارگران دلخوش بودند اما استکبار بداند که کارگران دل در گرو رهبری و انقلاب دارند.

کارگران دل در گرو انقلاب و رهبری دارند

به گزارش گلستان 24، سردار ملک شاهکوهی در یادواره شهدای کارگر استان گلستان اظهار کرد: مسئولان کارخانجات و واحدهای تولیدی بدانند اگر مزد یک کارگر دیرتر پرداخت شود تمام اجر و ثوابی که برای تولید محصولات ایرانی خواهند برد ضایع می‌شود چراکه در دین اسلام تاکید شده تا عرق کارگر خشک نشده باید اجر زحمت او را پرداخت کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: دشمنان در اغتشاشات خیلی سعی کردند کارگران را مقابل نظام قرار دهند اما بصیرت و بینش کارگران ما فوق العاده و مثال زدنی بود و تیر دشمنان ما در این مسئله به سنگ خورد.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال رشد تولید نامگذاری کردند و یقیناً بخش مهمی از رشد تولید به کارگران مربوط می‌شود پس تحقق شعار سال منوط به همت مسئولان و زحمت کارگران است.

ملک شاهکوهی گفت: تقدیم ۷۲ شهید جامعه کارگری استان گلستان بخصوص دو شهید مدافع حرم کارگر سند افتخار این قشر زحمتکش ما است و نشان می‌دهد جامعه کارگران ما علی رغم مشکلاتی دارند دل در گروی انقلاب اسلامی دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار